14 października 2010

My favourite recipes :)

10 komentarzy:

nirshya.dwbh pisze...

Bardzo ładnie, piknikowo, letnio mi się kojarzy

asica.p pisze...

ale fajny!!

Moniś-ka pisze...

Świetny jest, śliczne kolory takie delikatne i słoneczne:) Pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

przepiśnik, przepiśnik, ja kocham cię, o tobie śnię i wzdycham co dzień oł je je jee...... heheh :) Uwielbiam przepiśniki :) A ten jest cudny!

MOLLIK pisze...

świetny jest! i kolejne papierki podobają mi się strasznie :)

Lela i Moonah pisze...

Fantastycznie zestawione kolory. Bardzo mi się podoba

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Taki jasny że aż się oczy szerzej otwierają...ja tylko tak się czasem zastanawiam jak takie cudo zatargać do kuchni i potem trza uważać strasznie co by go nie zachlapać ;o) Pozdrawiam

mezczyzna-gotuje pisze...

Cześć dzik :P Mam coś Twojego u siebie na blogu :P

qrcza-k pisze...

przepiękny...

cwasia pisze...

Śliczne papiery i smakowity przepiśnik!