06 maja 2009

Trochę nagród :)

Tę nagrodę dostałam od Agnieszki i Mollik bardzo dziękuję :) Ale się wyłamię i przyznaję wszystkim na moim blogu :) Natomiast nagrodę kreatywne koty, którą dostałam od Zielonookiej bardzo dziękuję :* przyznaję: - Agnieszce Babolcowej ona mnie natycha codziennie i nakierowuje na właściwe tory :) - Ani Mollikowej taka sama wariatka jak ja :D - Mumie za to, że u niej jest zawsze kolorowo i radośnie Ale mam jeszcze jedną wiadomość jest Candy u Maugo Zasady są proste: 1. Każda osoba chcąca wziąć udział w zabawie musi umieścić na swoim blogu, stronie informację o szczegółach zabawy, linka do organizatorów zabawy (czyli http://www.dekorujdom.pl/ i http://www.maugo.pl/) oraz zdjęcie Candy. 2. Wpisać się w komentarz tego posta, abyśmy wiedziały kto bierze udział w zabawie (link do komentarzy nad postem, nie pod- proszę o tym pamiętać:) 3. Wśród osób, które pozostawiły komentrz wylosujemy 26. maja 2009 jeden zestaw do wyboru z trzech, który będzie miał swojego nowego właściciela.

2 komentarze:

Magda Bolinska pisze...

hehe dzieki za wyroznienie :***

MOLLIK pisze...

dziękuję :* dopiero dziś zobaczyłam :D