24 października 2008

18 października 2007r. piękny dzień :)

18 października przyszła na świat moja najukochańsza i wymarzona córeczka Zuzia :) To był najwspanialszy prezent na moje urodziny, które razem obchodziłyśmy :) Przyszła na świat przez cesarskie cięcie, nie miałam dane usłyszeć jej pierwszego krzyku ale słyszał za to mój mąż. Zuzia kilka dni temu skończyła swój pierwszy roczek była ważna impreza dla niej :) Tak się zadumałam jak ten czas szybko leci, całkiem niedawno była taka malutka kruszynka a teraz mówi mamooo i klepie mnie po pleckach jakby chciała pocieszyć kurcze wzruszyłam się taka moja mała kruszynka ale też daje popalić nieźle... :P Zawsze marzyłam o dziecku ale najbardziej o córeczce, że będę mogła jej kucyki robić , w sukieneczki ubierać i takie tam. Pamiętam jak robiłam USG 4D i czekałam na słowa lekarza co do płci :) wiem wiem zdrówko było najważniejsze ale tak mnie korciło żeby wiedzieć :) Teraz moja bombelowa poszła spać a ja mam czas dla siebie... męża nie ma a ja siedzę tak samotnie az do niedzieli ... Echh jakoś się smutno zrobiło i tak wspominkowo Dziękuję ci Zuzinko za każdy dzień swojego życia .Kocham cię najmocniej z całego serduszka:)

8 komentarzy:

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Wszystkiego najlepszego dla Was :)

Halina pisze...

Wszystkiego najlepszego:))

nirshya.dwbh pisze...

Najlepsze życznia!!!!

rudlis pisze...

Życzę samych szczęśliwych dni i oczywiście dużo zdrowia :)

cwasia pisze...

Wszystkiego naj, naj, naj Zuziaku i Asiaku :) Zdrówka i spełnienia marzeń.

Łódka pisze...

Moja Alunia ma już prawie 5 lat i już pomaga mi w scrapowaniu ;-) Co ja bym bez niej zrobiła?
Twoja Zuzinka jest przeurocza. Pozdrawiam.

Magda Bolinska pisze...

kurcze, ale gapa ze mnie :(


spoznione, ale plynace prosto z serducha zyczenia wszystkiego najlepszego dla malej Zuzi :*

Unknown pisze...

no wiesz, i nic mi nie powiedzialas??
ja tez z 18/tego jestem :D

buziaki urodzinowe!!