02 kwietnia 2008

Ustrzelono mnie ajajaj

No i co ja teraz mam zrobić na czym to polega niech mnie ktoś oświeci ależ ja zacofana jestem szok :P p.s już doczytałam co mam zrobić :) No to tak najpierw ZASADY: Aby wziąć udział w zabawie należy: 1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła, 2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy, 3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat, 4. "strzelić" do następnych 6 osób 5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu Ustrzeliła mnie gps 06 :) Hihi nieważne, śmieszne rzeczy na mój temat to chyba nie u mnie bo ja jestem poważna jak mało kto :D No to jedziemy hmm... 1. Lubię porządek ale nie chce mi się sprzątać...:P 2. Kocham swoje koty bez nich moje zycie byłoby nudne... nie ma to jak zbierać ziemię z podłogi albo poprawiać zwinięte dywany wystarczy żeby tylko mruczek przyszedł mrauuuu 3. Cieszę się, że odkryłam swoją pasję jak ktoś napisał (nie pamiętam kto) że bez pasji to jest pół czlowieka... zgadzam się z tym 4. Uwielbiam czytać książki o różnej maści -przygodowe, medyczne... 5. Kocham mojego męża i moją córcię o ktorej marzyłam, że będę jej kucyczki robić i sukienki nakładać :P 6. Marzę o swoim domku gdzie mogłabym mieć swój kącik do scrapowania i duuużo miejsca no i żeby nie sprzatać od razu :P no to byłoby na tyle :P

1 komentarz:

Bea pisze...

A jednak, nie tak poważnie, to o sprzątaniu śmiesznie ;) ale ja też tak mam ;)
(ukłony ku naszej cudownej niani ;) co nie dość, ze mobilizuje człowieka do uładzania domowej rzeczywistości, to jak sama coś uładzi... to stać i szkoda ruszać ;))